除了報時外,手表也是現時不少男士用來凸顯個性,及配搭服裝的飾物。喜愛新事物的90後Felix( 林冠勤)及Keith(羅傑智),覺得市場上的手表款式變化不大,在15年創立本土手表品牌Phantoms,主打科技及未來感設計的手表,申請專利推出具時代感的陀飛輪。公司創立不久已吸引到中國知名的海鷗表廠與他們合作,還得到時裝界的青睞,聯乘推出《正義聯盟》系列手表。他們希望Phantoms能在手表市場上佔一席位,成為能衝出國際的香港品牌。

Phantoms photo01

Felix(左)及Keith(右)希望憑自己的努力,打造出新的香港手表品牌,在15年成立Phantoms,主打科技及未來感設計的手表。

「市面上陀飛輪嘅表面設計唔係圓,就係方,我哋就設計成類似棺材嘅外形,叫time-confin,仲申請咗專利。表面望落唔規則,層次展現較豐富,好有時代感,一推出就受到唔少人歡迎。」手表品牌Phantoms的創辦人Keith和Felix表示,由他們提供設計概念,然後交給設計師繪畫圖樣,變成實物。Phantoms現有推出陀飛輪及自動機械手表,售價由$5,000至$15,000不等,Keith說︰「現時有9成客戶喺網上訂貨,香港、澳門、新加坡都有,年齡主要係30歲至50歲嘅男士。」

Felix及Keith自小便被家人送去温哥華生活,2人就讀同一間中學而認識,其後Keith在大學修讀工商管理,Felix則修讀電子商貿,13年畢業回港各自發展。Felix說︰「我做過online marketing、寫網站,又搞咗個online shop賣眼鏡;Keith就做金融投資嘅工作。雖然我哋嘅工作唔同,但不時聚會一齊玩。」

Phantoms photo02

Force系列陀飛輪手表 $15,00,酷似棺材的外形,冠以time-confin之名,新穎的外形及富未來感的設計,受到不少人士的歡迎,這設計更申請了專利。

陀飛輪款式少

今年27歲的Keith有一個創業夢,所以找Felix一同合作創業,「工字不出頭,我一直都想搞生意,我同Felix都鍾意潮流飾物。我哋有次傾開覺得市面上嘅男裝表選擇少,追求時款嘅陀飛輪就更少,令我哋萌生創立一個手表品牌,打算用有設計嘅陀飛輪作頭炮,希望吸引到注意及有話題性。」

Phantoms photo03

Force系列手表的設計,吸引到中國知名手表品牌海歐的注意,讓Phantoms得到與大品牌合作的機會,手表背面印上了海歐的品牌標誌。

15年,他們創立Phantoms,並到眾籌平台Kickstarter集資。「首先我哋請咗個手表設計師,以科技感為主題,設計咗Soul系列嘅陀飛輪手表,之後上網搵到有整陀飛輪機芯技術嘅海鷗品牌,佢哋喺上環有代理商,我哋畀咗4萬搵佢哋整咗隻成品出嚟。我哋拎隻成品拍宣傳片,寫計劃書再擺上Kickstarter,估唔到好快就有一班客戶支持,用1個月集資約50萬嘅資金。」

與海鷗合作

有了資金後,Keith開始找廠商小批量投產,同時他們推出Force系列,吸引到海鷗與他們合作。「我哋打算走精品路線,每款表最多生產100隻,客人冇咁易撞款,亦逼使我哋要不停有新嘅設計。同一時間,我哋以類似棺材形狀設計咗Force系列,拎去代理傾投產時,佢哋總公司竟然話好欣賞我哋嘅設計,仲邀請我哋去天津嘅總部傾合作。佢哋肯幫我哋小批量生產手表,而Force系列機背就加上海鷗嘅logo,希望以此開拓國際市場。」

Phantoms photo04

Keith(右)及Felix(中)不時會與手表設計師討論設計概念,把想法變為實物。

其後Felix着力於市場推廣上,開始拓展香港及海外的零售網絡,「我哋開設咗網站作銷售渠道,亦有參加香港鐘表展,當中有產品發佈會,令品牌畀嚟自唔同地方嘅人認識,好似中東、加拿大、美國及歐洲都有買家表示有興趣,對我哋都係一種鼓舞。」

Phantoms photo05

Phantoms創新及大膽的表面設計,吸引了時裝設計師Dorain Ho,找上他們聯乘推出《正義聯盟》系列的自動機械手表。 蝙蝠俠手表 $7,980

正義聯盟手表

另一方面,Phantoms創新及大膽的表面設計,吸引到時裝界的注意,Felix說:「當時時裝設計師Dorain Ho正與華納合作,為配合電影《正義聯盟》上映設計唔同嘅商品。Dorain喺網上見到我哋嘅手表設計覺得唔錯,就搵我哋合作,為各位super hero設計自動機械手表系列。當中要將各super hero嘅代表顏色及標誌融入手表上,都唔容易,前後用咗半年時間修改,嚟緊會推出市場。」

Phantoms photo06

神奇女俠手表 $7,980

Keith及Felix的目標是把Phantoms打造成香港的手表品牌,他們表示有很多地方需要增強及改進,「現只推出6款系列嘅手表,款式有限,會陸續推出更多款式,畀客人有更多選擇。另外,我哋會同更多嘅表行傾合作,除咗香港外,日本、美國等地區都傾緊銷售點,目標係將Phantoms推向全世界。」

點入行?

Keith表示行業對鐘表設計師有需求,有興趣的人士可先修讀有關鐘表的設計課程,掌握一定的設計概念及技巧,「首先要對機械有興趣,最好有自己嘅風格;亦要時常留意世界及身邊發生嘅事,因為需要用新元素嚟設計手表。入行由初級鐘表設計師做起,月薪約$12,000至$15,000。」現時身為Phantoms創辦人的Keith,年薪約50萬。

Phantoms phantomslab.com

參考來源:青雲路