桂洪集團近年相當低調、甚少出現在鏡頭。作為釘王後代、90後28歲的凌俊仁首次現身,並非介紹樓盤,而是分享創業經過。

沒有釘王當年的霸氣,表情和身體語言都帶點靦腆,理工大學酒店系出身的凌俊仁,實習期間便接觸飲食業,所以決定創業開快餐店。不過就算有明確的目標及計劃,其父凌志堅卻不睇好,因為「佢(父親)睇唔到個前景。」

身為富三代明明資金雄厚,卻選擇同人夾份投資約120萬元,自己出資60萬元成為大股東,選址在中環利源西街、面積僅容納20多人、月租約5萬元的地舖。原因好簡單,「因為唔喜歡做大型餐廳,且想降低投資金額。」

28092018FH2

Chotto Maki的舖面不大,面積僅容納20多人,而月租則要5萬元。

雖然是大股東,但遇上意見分歧時都並非一言堂,「實會有一、兩個意見唔同,實會有磨擦,我其中一個partner 成日都話要轉啲咩轉啲咩,我覺得合理嘅,但你知廚有佢地自己的意見,我就叫佢(partner)比多啲時間,你想轉呢樣野,你講左佢會聽,但你唔好期望佢即刻轉。我就係中間人,我要令到佢地所有人個關係唔可以有破裂,是但一個人有拗撬,就好影響成間餐廳的運作。」

為了貫徹快餐個理念,便參考麥當勞的餐牌,「而家(餐廳)1至12號個item已經Set好咗,因為我想學到麥當勞個形式就喺,人地淨鴞記得我地呢幾款啲卷物。」仔細一看Chotto Maki的餐牌可見主打的卷物無論是大卷(4件)或細卷(8件)均一律68元,價錢親民,皆因曾被人投訴,「有一台坐喺到,黎過幾次,之後一加價,佢地真喺試過發脾氣,佢話你啲野越來越貴。」

28092018FH4

Chotto Maki 主打的卷物無論是大卷(4件)或細卷(8件)均一律68元,價錢親民。

雖然他有心搞餐廳,但因為受濕疹影響,未能下廚,不過好多事都識做,「所有野我都熟悉,由切壽司、切青瓜。」所以最後選擇與客人最多交流的收銀工作,期間有名客人令其印象最深刻,「有個西班牙的女仔黎到,真喺唔識講英文,我真喺用左成15分鐘的時間先說服左佢買一條卷,喺要好有耐性。」

首次創業的凌俊仁坦言,「由搵舖、搵師傅、搵裝修、統統都係好困難的事,其實最困難係搵師傅。」他指自己好彩請到如今的大廚,因為大多日本師傅都有原則,往往不會接受改變,「見咗10幾個師傅先真係請到我而家呢個大廚。」目前快餐店有3名全職及1名兼職幫手,每月人工支出約10萬元。

28092018FH3

目前快餐店有3名全職及1名兼職幫手,每月人工支出約10萬元。

Chotto Maki於今年初開業,至今已近半年,凌俊仁表示,開業第2個月已經收支平衡,其後開始有錢賺,平均每月營業額達30萬元,這一成績已令「我老豆(凌志堅)都已經真係跌晒眼鏡」,本計劃擴張,但卻被天價舖租一個迎頭痛擊。他灰心地說「因為舖租好貴,搵左好耐舖都搵唔岩,決定放低一陣先。」他透露,原打算在尖沙嘴加連威老道一帶開分店,不過舖租約要13萬元。

28092018FH1

凌俊仁表示,開業第3個月後已有錢賺,平均每月營業額達30萬元

參考來源: ecjobs青雲路