90後女生周家韻(阿Fa)把心一橫,辭掉市場營銷的穩定工作,開設了專賣雲石蛋糕的小店,親力親為只為完一個創業夢。初期雖飽受批評,但她透過負評改進自己,終做出大家喜愛的味道。過程中滿佈困難,但不損阿Fa對創業的熱誠。現時生意漸上軌道,回想一直走來的路,她卻感嘆:「我覺得自己太虧欠家人。」

 19102018FH1

90後女生阿Fa靠流心蛋糕及雲石蛋糕作主打開店,只為實現一個店主夢。

當老闆這回事,自己決定上下班時間,又可以隨心所欲,在別人眼中看似很不錯。但要離開舒適圈,辭掉穩定工作,踏入未知的區域闖一番,相信需要很大的勇氣。

19102018FH2

Miss Marble的招牌雲石流心蛋糕。

90後女生周家韻(阿Fa),眼看身邊的朋友一一追尋夢想,自己亦想圓一個創業夢,於是毅然辭去市場營銷的工作:「我覺得如果諗太多,應該就要等到好老先做到,所以我無諗好耐,就開咗舖啦!」而選擇雲石蛋糕為主打的原因,阿Fa笑笑說:「本身鍾意靚嘢,去旅行見到呢款蛋糕,覺得好靚,於是就試下囉!」

19102018FH3

海鹽芝士流心蛋糕

19102018FH4

裡面的流心超澎拜!

19102018FH5

店內另一招牌蛋糕:雲石流心蛋糕

19102018FH6

不少客人會訂製蛋糕慶祝生日。

19102018FH7

雲石蛋糕更有雙層!

在負評中成長

在剛開店的時候,由於未熟悉份量掌握,蛋糕總是被客人嫌太甜:「有啲客會企喺門口,大大聲同朋友講:『唔好食呢間舖啊!好甜㗎!』都令我覺得唔知點解要做落去。」但之後阿Fa想通了,並透過努力改善蛋糕,終做出滿意的成品:「當時我對自己說,既然都簽咗約,不如睇曬啲負評然後改良啦,之後我就一次過全部改曬,基本上減咗四五成糖。」有由開店光顧至今的客人,對阿Fa說:「你啲蛋糕真係唔同咗!」令阿Fa覺得努力是有回報的。

19102018FH8

每一個雲石蛋糕都是全人手製作,紋路獨一無二。

最介意收工時身體會很臭

創業至今八個月,被問及最辛苦的地方,阿Fa面帶委屈地說:「作為女生,我最接受唔到自己個身好臭!」她表示,每天收工都覺得自己很臭:「我連搭地鐵都驚臭親身邊啲人啊!」更有一次下班後相約朋友,見面時卻被對方直接問:「哇,你做咩咁大陣味嘅!」令阿Fa大受打擊,甚至有想放棄的念頭。

19102018FH9

想起外婆,阿Fa不禁哽咽:「我應該要多點陪伴家人。」

反思陪伴家人的時間太少

原來在訪問的前一晚,阿Fa的外婆因病辭世,但阿Fa仍然得留守在店面:「佢今日要去殮房,但我都係完全唔去得,自己都要翻嚟睇住盤生意。」外婆的離開,令阿Fa反思自己過往太少陪伴家人:「婆婆上年開始成日入院,但我太忙好少探佢,」話說至此阿Fa不禁哽咽:「我應該要多啲陪佢㗎。忙還忙,都係要陪屋企人。」

雖然過去錯失很多,但阿Fa仍然無悔開店:「你會問自己到底為咗啲咩而努力,但唔可以忘記開舖嘅原因,係因為你好想有自己嘅夢想。所以要更加努力,如果唔係好對唔住身邊所有嘅嘢。」

參考來源: 香港01